Ta strona wykorzystuje cookies, sprawdź po co i dlaczego Rozumiem i akceptuje

PLN / OSOBA

Szczegóły oferty

-
?
wg programu
1 dziecko
Organizator:
Ta oferta jest niedostępna dla wybranej kombinacji osób.
Zmień liczbę uczestników i kliknij "Przelicz".

Kalkulacja


Oblicz cenę dla wybranej liczby osób


Brak oferty spełniającej Twoje kryteria.
Zmień liczbę uczestników w zakładce "Przelicz".

Opis

Opis:

Wcielicie się w role bohaterów gry komputerowej Counter Strike. Przez cały turnus będziecie realizować fabułę w dwóch rywalizujących ze sobą grupach. Czekają Was także urozmaicone treningi oraz praktyczny kurs survivalu.

Mrzeżyno - nadmorska miejscowość letniskowa, położona malowniczo u ujścia rzeki Regi. Fantastyczny mikroklimat oraz położenie wśród lasów sosnowych oraz niesamowicie szerokie plaże oznaczone Blue Flag, sprawiają, że jest to miejscowość bardzo chętnie odwiedzana przez turystów.

Gdzie mieszkamy:

OW Fama Sta - 5 hektarowy teren ośrodka usytuowany jest 350 m od morza i graniczy z terenami leśnymi, na których przez wiele lat rozmieszczone były jednostki wojskowe, a do dziś pozostały fortyfikacje i umocnienia wykorzystywane do zajęć obozowych. Ośrodek składa się z 3 pawilonów hotelowych leżących na starannie zagospodarowanym, zadrzewionym, oświetlonym i ogrodzonym terenie. Uczestnicy zakwaterowani będą w pokojach 3, 4 i 5 osobowych z łazienkami (umywalka, natrysk, WC).
Do dyspozycji obozowiczów
- jadalnia
- kawiarnia z salką internetową
- 2 sale dyskotekowe
- biblioteka
- 7 sal telewizyjnych
- siłownia
- tenis stołowy
- boiska do siatkówki
- koszykówki
- piłki nożnej
- 2 boiska do badmintona
- ceglany kort tenisowy
- odkryty basen kąpielowy o wymiarach 8 x 16 m
- place zabaw i miejsca na ogniska.

Co jemy:

4 x dziennie (od kolacji w dniu przyjazdu do śniadania w dniu wyjazdu + suchy prowiant na drogę powrotną) - śniadania i kolacje w formie bufetu.

Program:

Fabuła obozu oparta jest na kultowej grze komputerowej Counter Strike. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwa rywalizujące (podczas całego obozu) ze sobą zespoły. Wcielą się w role terrorystów, bądź stróżów prawa - antyterrorystów. Zadaniem terrorystów jest dozbrojenie się i osłabienie oddziałów antyterrorystycznych. Celem pośrednim terrorystów jest dozbrojenie się i osłabienie oddziałów antyterrorystycznych. Celem głównym natomiast zdobycie sterowników, które umożliwią im użycie broni jądrowej z każdego punktu na Ziemi. Sterowników nie można zniszczyć, ani zmienić ich miejsca przechowywania. Antyterroryści muszą wprowadzać w błąd terrorystów i uprzedzać ich ataki. Jeżeli sterowniki zostaną zdobyte, rozpęta się 3 wojna światowa, po której nic już nie będzie takie same... Fabuła zakończy się 24 godzinną grą terenową.

Uczestnicy rozpoczną swoją przygodę z tzw. wyposażeniem podstawowym (replika noża), podczas realizacji scenariuszy (eksterminacja, walka o sektory, przejmowanie zakładników i rozbrajanie bomby) będą zdobywać "dolary", dzięki którym po misji będą mogli udać się do sklepu i zakupić sprzęt na kolejny scenariusz.

Trening uczestników - przed kolejnymi scenariuszami będą poznawać tajniki władania bronią białą (nóż (tanto), katana (boken), kij (jo), odbierania broni napastnikowi gołymi rękoma, walki wręcz (codzienne zajęcia podczas zaprawy porannej), strzelania dynamicznego (bronią ASG z różnych pozycji i zza przeszkód na polowej strzelnicy dynamicznej), współpracy w grupie (wzajemnego ubezpieczania się, pracy w parach, dostosowywania taktyki do terenu działań i posiadanego sprzętu, sygnałów dowodzenia i sygnałów umownych), działania w tzw. „killing haus” (czyszczenia pomieszczeń z terrorystów), strzelania z replik broni snajperskiej (podstawowe szkolenie snajperskie).

Kurs survivalu - pomoc przedmedyczna metodami survivalowymi (udzielanie pomocy z wykorzystaniem tego co „pod ręką”, wzywanie pomocy i nawiązywanie kontaktu ziemia-samolot), budowa schronienia (tzw. bazy startowej z ogrodzeniem, bramą, wieżyczką obserwacyjną, ziemianką na przechowywanie żywności, pułapek leśnych i systemu ostrzegania o wtargnięciu), rozpalanie ognia w różnych warunkach pogodowych i różnymi metodami, pozyskiwanie i uzdatnianie wody do picia, zielona kuchnia (rośliny jadalne, leśna apteka), orientacja w terenie (korzystanie z map i busoli, wyznaczanie azymutów, odnajdywanie północnego kierunku).

Zajęcia sprawnościowe - zaprawy poranne, musztra, biegi sprawnościowe, nocne marszobiegi i zajęcia na basenie.

Ogniska, plażowanie i kąpiele (strzeżone kąpielisko nad morzem i przy odkrytym basenie kąpielowym na terenie ośrodka).

Jak jedziemy:
1 dzień - wyjazd wg rozkładu jazdy, przyjazd do ośrodka w godzinach popołudniowych, zakwaterowanie, kolacja
2-10 dzień - wypoczynek wg programu
11 dzień - śniadanie+suchy prowiant, wykwaterowanie, wyjazd z ośrodka, przejazd przez Polskę wg rozkładu jazdy

* o dokładną godzinę wyjazdu/powrotu oraz miejsce zbiórki prosimy dowiadywać się na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.

Prosimy o przybycie na miejsce zbiórek 15 minut przed planowanym czasem dojazdu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia spowodowane złymi warunkami atmosferycznymi, dużym natężeniem ruchu. Postoje w trakcie podróży są organizowane co ok. 4,5 godz. w miejscach do tego przystosowanych (z toaletami i zapleczem gastronomicznym).

Cena zawiera:

zakwaterowanie (10 noclegów), wyżywienie 4 x dziennie, opiekę kadry pedagogicznej i instruktorskiej, opiekę medyczną, koszt realizacji programu, nagrody i pamiątki, transport autokarem turystycznym, dojazdy lokalne, ubezpieczenie NNW (5000 zł) Signal Iduna SA.

Cena nie zawiera:

dopłat transportowych, dodatkowych zajęć.

Informacje dodatkowe:

Wymagany ekwipunek
legitymacja szkolna, mały plecak, śpiwór, karimat, ciepły sweter lub polar, dres sportowy, kurtka przeciwdeszczowa, odzież i buty do chodzenia w wodzie, po lesie i mokradłach (niedrogie obuwie mogące ulec zniszczeniu), buty turystyczne, latarka z zapasem baterii, letnie nakrycie głowy, scyzoryk, okulary słoneczne, krem ochronny z filtrem UV, strój kąpielowy,
mile widziane odzież moro, busole, instrumenty muzyczne, aparaty fotograficzne.

Uwagi:

- Od każdego uczestnika pierwszego dnia pobytu pobierana jest kaucja w wysokości 30 zł na pokrycie ewentualnych strat spowodowanych przez niego w sprzęcie lub w wyposażeniu ośrodka. Jeśli takich strat nie będzie – kaucję w całości oddamy w dniu wyjazdu.

- Ze względu na warunki atmosferyczne i stan psychofizyczny uczestników program może ulec zmianie.

- Wszystkie zajęcia odbywać się będą z zastosowaniem niezbędnych elementów zapewniających bezpieczeństwo (uprzęże asekuracyjne, kaski, kamizelki, gogle i maski ochronne, mundury, rękawice).

- Jeżeli dziecko przyjmuje leki, prosimy o zaopatrzenie uczestnika w te leki, a sposób dawkowania prosimy przekazać pisemnie wychowawcy na miejscu zbiórki.

- Przyjazd indywidualny w dniu rozpoczęcia od godziny 18.30

Możliwość dokupienia dodatkowych zajęć

- paintball - 25-35 zł (w zależności od realizowanych scenariuszy).

- strzelectwo (WALTER P99) - 20 zł.

- ASG - 10 zł (za każdy dodatkowy magazynek).

Możliwość zakupu

- mundurów wojskowych z demobilu od 50 zł (komplet bluza + spodnie) oraz innych akcesoriów militarnych.


Impreza organizowana przez Agencję Turystyczną "Wonderlands"

Komentarze