Obóz rekreacyjny 12-18 lat
Codziennie czekać będzie na Was ponad trzy godziny aktywnych zajęć rekreacyjnych. Będziecie mogli grać w: piłkę nożną, koszykówkę, siatkówkę plażową oraz pływać na otwartych akwenach wodnych i w hotelowych basenach. Poznacie również od strony praktycznej mniej popularne dyscypliny sportowe: futbol amerykański, frisbee ultimate oraz wiele innych. Pod czujnym okiem doświadczonych instruktorów będziesz aktywnie spędzać wakacyjny czas. Gwarantujemy dużą dawkę motywacji oraz pozytywnej, sportowej energii. Nie zabraknie również czasu na błogie lenistwo na pięknych plażach Lloret. Dla chętnych będzie możliwość udziału w obozowych zajęciach sportowych i rekreacyjnych takich jak między innymi : gra terenowa, zabawy integracyjne, zajęcia taneczne, pływanie na desce SUP.
Nie zapomnimy również o zabawie w dyskotekach (uwaga: wstęp od 16 lat dodatkowo płatny). Połącz wypoczynek ze sportem w cudownym hiszpańskim kurorcie.
Przykładowy program obozu:
1 Dzień: kolacja, spotkanie organizacyjne z wychowawcami, podział na grupy, zapoznanie się z programem i regulaminami obozu, wieczorny spacer po Lloret.
2 Dzień: do wyboru zajęcia sportowo-rekreacyjne na plaży: siatkówka plażowa, ABC nurkowania, SUP, frisbee ultimate, po południu: zajęcia na basenie/plaży - gra integracyjna, wieczorem dla chętnych wyjście na dyskotekę.
3 Dzień: do wyboru zajęcia sportowo-rekreacyjne na plaży: plażowa piłka nożna, bule, SUP, po południu: gra terenowa, spacer po Lloret, wieczorem: zajęcia taneczne dla chętnych.
4 Dzień: do wyboruzajęcia sportowo-rekreacyjne na plaży: trening funkcjonalny, SUP, ABC futbolu amerykańskiego, kontynuacja ABC nurkowania, po południu: zajęcia na basenie oraz zajęcia koszykarskie, wieczorem dla chętnych wyjście na dyskotekę.
5 Dzień: dla chętnych: poranny rozruch, po śniadaniu: do wyboru zajęcia sportowo-rekreacyjne na plaży: siatkówka plażowa, SUP, po południu: konkurs na nagranie najlepszej „rolki” na telefonie (zajęcia w podgrupach - najlepszy film zostanie nagrodzony :)), wieczorem: zachód słońca na plaży + zajęcia taneczne dla chętnych.
6 Dzień: do wyboru zajęcia sportowo-rekreacyjne na plaży. To Wy wybierzecie, które z aktywności poznanych podczas obozu chcielibyście poznawać, ćwiczyć, trenować dalej.
7 Dzień: do wyboru zajęcia sportowo-rekreacyjne na plaży, wyjście na pożegnalną dyskotekę, pożegnalna sesja zdjęciowa z aparatem INSTAX.
8 Dzień: po śniadaniu wyjazd na lotnisko w Barcelonie.
Dla chętnych program zostanie wzbogacony ofertą wycieczek i aktywności fakultatywnych.
- Wycieczka do miasteczka Tossa De Mar - ok. 30 EUR (najbardziej malownicze miejsce na wybrzeżu Costa Brava, piękna piaszczysta plaża, dwa tysiące lat barwnej historii w jednym miejscu. Podczas wycieczki zwiedzać będziemy między innymi: mury obronne, zamek oraz klimatyczne stare miasto),
- Rejs katamaranem - ok. 70 EUR (ok. 4h z muzyką, napojami i czasem na nurkowanie/kąpiel),
- Miasteczko Wodne Waterworld - ok. 50 EUR (Water World to gromny park wodny ze sztucznymi rzekami, basenami, zjeżdżalniami, basenem ze sztucznymi falami oraz „wodną górą”, z której zjeżdża się 250 metrów w dół łodzią. Wśród jego atrakcji możemy wymienić: Water Mountain, Kamikaces, X-Treme Mountain, Kiddie Island, Water Rápido, Piscinas la Calma, Rio Salvaje, Speed Furious, Speed Slides, Lago Relax, Rafting River, Storm, Family Lagoon, Water Gigante, Water Pequeño, Water Pistas, Lago Infantil, Hurricantes i Kids Water World. Atrakcje praktycznie dla każdej grupy wiekowej od 0 do 99 lat),
- Wycieczka do Barcelony - ok. 70 EUR (Podczas naszej całodziennej wycieczki do Barcelony zobaczymy między innymi: Bazylikę Sagrada Familia, Stary port Barcelony - Port Vell, najbardziej znany deptak na świecie - La Rambla, stadion piłkarki na, którym rozgrywa swoje mecze drużyna FC Barcelona i wiele innych)
Za wszystkie wycieczki fakultatywne dokonujemy opłaty na miejscu realizacji obozu. Wycieczki realizowane są przy odpowiedniej ilośći zainteresowanych
7 noclegów w Hotelu Maria del Mar **** położonym w ścisłym centrum Lloret de Mar i ok. 300 m od plaży. Oferuje on kryty i odkryty basen (w sumie 3 baseny), darmowe WiFi, siłownię oraz taras do opalania. Klimatyzowane pokoje w obiekcie Maria del Mar wyposażone są w telewizory z dostępem do kanałów satelitarnych. Każdy pokój obejmuje także balkon oraz łazienkę. Hotel Maria del Mar zapewnia salę telewizyjną, punkt informacji turystycznej oraz całodobową recepcję. Latem organizowane są występy rozrywkowe. Restauracja z grillem zaprasza na posiłki w formie bufetu oraz dania z karty. Lokal dysponuje kuchnią pokazową. Na terenie hotelu mieści się ponadto kawiarnia i bar przy basenie, w którym można posłuchać muzyki na żywo. Pokoje 3 osobowe, 4 osobowe.
Sugerowane kieszonkowe: ok. 150 EUR + pieniądze na wybrane wycieczki fakultatywne. Należy zabrać ze sobą nakrycia głowy, okulary przeciwsłoneczne, krem do opalania z filtrem UV. Zalecamy zabranie ze sobą obuwia na plażę. W dni kiedy realizowane są wycieczki fakultatywne, program obozu może ulec zmianie. Wstęp do dyskotek od 16 lat (sprawdzane dokumenty). Do dyskotek młodzież chodzi i wraca z nich pod opieką kadry Almaturu. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych zajęcia programowe oraz uzupełniające mogą ulec modyfikacji. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zmiany cen wycieczek fakultatywnych organizowanych przez miejscowych operatorów.
Zakwaterowanie: 7 noclegów. Wyżywienie: całodzienne (3 posiłki) w formie bufetu w restauracji hotelowej. Pierwszy posiłek: kolacja w dniu przyjazdu. Ostatni posiłek: śniadanie w dniu wyjazdu. Napoje do obiadu i kolacji płatne dodatkowo (woda w cenie). W trakcie całodziennych wycieczek – prowiant zamiast obiadu.Transport: oferujemy wylot z Warszawy, Krakowa, Gdańska i Wrocławia. Rozkłady lotów mogą ulec zmianie, ostateczne potwierdzenie godzin lotu zostanie wysłane e-mailem na ok. 3 dni przed obozem. Dojazd do hotelu wynajętym autokarem. Czas przejazdu ok. 1,5 h.
Warszawa: samolot rejsowy na trasie Warszawa - Barcelona - Warszawa liniami LOT. Zbiórka 2,5 h przez planowanym odlotem. Miejsce zbiórki: przed wejściem na terminal "Odloty".
- wylot: Warszawa 9:20 - Barcelona 12:30
- powrót: Barcelona 13:25 - Warszawa 16:25
Kraków: samolot rejsowy na trasie Kraków - Warszawa - Barcelona - Warszawa - Kraków liniami LOT. Zbiórka 2 h przez planowanym odlotem. Miejsce zbiórki: podamy drogą e-mail w informacji przed wylotem.
- wylot: Kraków 05:40 - Warszawa 06:30, Warszawa 09:20 - Barcelona 12:30
- powrót: Barcelona 13:25 - Warszawa 16:25, Warszawa 19:55 - Kraków 20:45
Gdańsk: samolot rejsowy na trasie Gdańsk - Warszawa - Barcelona - Warszawa - Gdańsk liniami LOT. Zbiórka 2 h przez planowanym odlotem. Miejsce zbiórki: podamy drogą e-mail w informacji przed wylotem.
- wylot: Gdańsk 05:40 - Warszawa 06:35, Warszawa 09:20 - Barcelona 12:30
- powrót: Barcelona 13:25 - Warszawa 16:25, Warszawa 19:55 - Gdańsk 20:50
Wrocław: samolot rejsowy na trasie Wrocław - Warszawa - Barcelona - Warszawa - Wrocław liniami LOT. Zbiórka 2 h przez planowanym odlotem. Miejsce zbiórki: podamy drogą e-mail w informacji przed wylotem.
- wylot: Wrocław 05:35 - Warszawa 06:30, Warszawa 09:20 - Barcelona 12:30
- powrót: Barcelona 13:25 - Warszawa 16:25, Warszawa 20:00- Wrocław 20:55
Bagaż: rejestrowany do 23 kg (1 sztuka), podręczny do 8 kg (1 sztuka, wymiary maksymalne 55x40x23cm). Ubezpieczenie: Signal Iduna Polska TUS.A.: koszty leczenia (KL) - suma ubezpieczenia - 60.000 EUR (w tym choroby przewlekłe); następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW) - suma ubezpieczenia- 15.000 PLN; bagaż podróżny - suma ubezpieczenia - 1.000 PLN (w tym sprzęt sportowy); klauzula ubezpieczenia wyjazdówzorganizowanych dzieci i młodzieży - 1.000 EUR. Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy - 20 PLN. Opieka pedagogiczna, zajęcia sportowe, organizacja programu fakultatywnego.
Cena nie obejmuje: napojów do obiadu i kolacji, programu fakultatywnego, opłaty klimatycznej - 20 EUR/turnus/osoby w wieku 16 lat i starsze, wejściówek na dyskoteki (podane kwoty mają charakter orientacyjny mogą one ulec zmianie) oraz dodatkowych ubezpieczeń (rekomendujemy wykupienie ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży oraz ubezpieczenia kosztów przerwania imprezy turystycznej, które w określonych w warunkach ubezpieczenia sytuacjach, umożliwią odzyskanie części lub całości wniesionej kwoty).
Stawki za dodatkowe ubezpieczenie:
• ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej (rezygnacji oraz przerwania) - 4,8% ceny imprezy
• ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej z chorobami przewlekłymi (rezygnacji oraz przerwania) - 6,6% ceny imprezy
Ogólne warunki ubezpieczenia: https://www.almatur.pl/public/owu/owu_si_kit.pdf